TrCafem adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
ne güzelde çözüm üretmişsiniz. milletin ekmeğiyle oynamayı doğrumu buluyorsunuz. Bırakın adamlar kendileri banlanana kadar kullansınlar.
Doğru buluyorum çünkü onlar da reklam verenlerin ekmeğiyle oynuyorlar. Birşey yasak ise yasağa uyulmalı. Biz neden film eklemiyoruz sitelerimize, biz neden kuralına göre oynuyoruz oyunu?

Forumda küfret o zaman sen de banlanana kadar küfret, moderatörler görene kadar kimse seni rapor etmiyecek mi? Böyle düşün olayı.