Ben bu hosting işini 2003-2005 senelerinde yapıyordum.O zamanlardan belliydi böyle olacağı ki bence o zamanlar durum daha da kötüydü.Resellerin ne demek olduğunu bilmeyen adamlar host satmaya kalkıyordu.Bence buna bile en azından şimilik şükredilmeli.Biraz eskileri bilenler ne demek istediğimi mutlaka anlayacaklardır.