Her müşteriye bunlar tek tek anlatılacakmı? Adam ucuz gördüğü yere atlıyor alıyor sonra gelip konu açıyor. Özellikle bi firmaydı hatırlamıyorum ama 1 gb trafik aşımında para alıyordu sonra gelip burada bu kadar para istiyor vermem diye konu açılıyor. Kardeşim sözleşmeyi okudunmu? Hayır. Eee o zaman laf edemezsin. Önce sözleşme