Konu
Adsense ile anlaşamadık :(
16-12-2009, 14:34:06
#8
Mist
Keyif adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Kullanıyor olması yasak olmadığı anlamına gelmez. Şikayet edin kullananları.
ne güzelde çözüm üretmişsiniz. milletin ekmeğiyle oynamayı doğrumu buluyorsunuz. Bırakın adamlar kendileri banlanana kadar kullansınlar.