Arkadaş haklı bence bazılarına iyi davranıyosun suçlu sonuçta birde kendini haklı çıkartıyolar sanki haklılarmış gibi.İyi niyet gösteriyosun tamam diyorsun tepene çıkanlarda var bu konuda şimdi birisi çıkıpta üstüne alınmasın bunu bende deneyimlerimle konuşuyorum..İlk önce konuşmasını bilecek müşteri her zaman haklıdır politikasını benimseyecek.Sonra sitemiz hacklenince suçu bize atmayacak(serverda açık oluyor o yüzden yazdım) en çokta kendisini kurtarmak için çeşitli yalanlara başvurmayacak