Yorumlarınız için çok tşkler bende bir yabancı firmadan alıyordum donmalar oluyodu evet şimdi bir firma buldum zaten bu işi yapan turkıyede adobe den lisanslı 2 firma var onlardan biriyle anlaştım tşkler.