Merhaba arkadaşlar laptop-dvd romum ile bir sorun yaşıyorum. Takdığım tüm dvdleri boş görüyor. Işığı yanıyor, dönüyorda ilk başta ama sonra boş gösteriyor. Bir anda oldu. Eskiden çalıştırdığım dvdleri bile göstermiyor.

Yardım edebilecek, bilgisi olan var mı bu konuda.