arkadaşlar ßende ßöyle ßirşey var Paylaşmak istedim Kimsede varmı Bilmiyorum Fakat ßir Yerini yapamadım Kendisi Şuan Güzel Çalişiyor Fakat ßen Şöyle ßirşey Yapmak istiyorum...


arkadaşlar ßu Komutu Kullandıgım Zaman
/list çekip Tüm Kanall ßanlarını açiyor Fakat
1,2 Tane Kanal var Onların ßanı açılmasın açmasını istemiyorum Geri Kanal ßanları açsın nasıl Uygulicam ?



Alıntı
menu channel,status {
.Tum Kanallarin Banlarini Temizle : /banst
}
;raw * { Set %r $numeric | echo -a %r $1- | unset %r | halt }
alias banlistele { set %banlisteler on | mode %kanal +b }
raw 368: {
if (%banlisteler == on) { unset %banlisteler | unset %banlar | /echo -a %logo 2 %kanal BanLari status e Listelendi. | unset %kanal | unset %silban }
}
alias banst {
.enable #clearbanst
.raw list *
/set %adminban ON
/timer 1 180 /unset %adminban
}
#clearbanst on
raw 322:{
haltdef
if ($numeric == 322) {
if (%adminban == ON) {
if (#* iswm $2) { mode $2 b }
}
if ($numeric == 323) {
.disable #clearbanst
}
}
}
#clearbanst end
raw 367: {
if (%banlisteler == on) {
if (%silban == on) {
set %banlar $2 $3 $4
write -c banst.ini $2 -b $3
samode $read banst.ini
; /msg #bilgi Server Kanal banlist temizlendi.
}
}
else {
set %banlar $2 $3 $4
}
if (%adminban == ON) {
/.raw samode $2 -b $3
/msg #bilgi Serverdaki Kanallarin banlist temizlendi $2 -b $3

}