Merhaba arkadaşlar
adresim@siteadi.com adresim kapandı. Süresi bitti şuanda gelen kutusuna giriş yapamıyorum nasıl giriş yapabilirim yardımcı olursanız sevinirim.
Adtech e bu adres ile kaydolmuştum paramı alamadım mail attım şimdi o adresten yazın diyor. Kadın laf anlamıyo durumu baştan sona anlattım yok yok yok

ille ordan yazcan diyo ne yapabilirim arkadaşlar yardım ?