Ben antalya değil denizli de oturuyorum. Burada ki paketlerimi inceleyebilirrsiniz. Uygun görürseniz msn den görüşme yapabiliriz.

https://www.r10.net/editorluk-post-is...tinsmf-vb.html

İyi çalışmalar.