Weblog adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hostingciyim derseniz tabi ki ne der,barındırmacı ya da server ve ağ uzmanıyım derseniz birileri "heee" der.En genel kavram da webmaster.
Arkadaşlar bu konuşmaları başka bir yerde yapabilir(-sek, -seniz) konudan asıl yararlanması gereken kişilerin bilgi almasını engellememiş olur, konu kalabalığını da önlemiş oluruz.Teşekkürler...