Konu
Bu kazanc normal mi yoksa sakami bu?
13-12-2009, 16:46:45
#5
helperman
Pardon kazanç € euro olarak mı gözüküyorben mi yanlış gördüm.
Adsense de kazançlar dolar olarak verilmiyor mu?