uralcoder in dediği gibi bilgisayarınızda kaspersky olmalı. Misal olarak R10 reklamları sizin PC'nizde görünüyor mu?

Görünmüyorsa sorun yok. Ayrıca siteniz down olmuş, açılmıyor.