Konu
Önümüz Yılbaşı / Kar Yağdırma Eklentisi /
12-12-2009, 20:19:08
#13
Misafir
Anarchist adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
http://plugins.cssjockey.com/xmas-message/
Buda çok güzelmiş bnu kullanacağım buyuk ıhtımalde, daha erken 5 6 gün kala kullanırız
İE8'de bu eklentiyi kapatma tuşu yok bende. Sizdede öylemi