kickboksturk adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bence de samimiyetinden söylemiş gibi görünüyor. Büyütmeyin hemen
tamam yüksel abi hadi o samimiyetten ama agrasif tavırla
davranması hoşuma gitmedi açıkçası.