Dizin yedeği + Sql yedeği şeklinde. Karşı tarafa da aynı şekilde kurarsanız sorun olmaz. Farklı paneller arası en temiz geçiş budur. DirectAdmin panelden cPanel'e geçiş için de durum aynı.