Agoge adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Dostum öncelikle hayırlı işler diliyorum ,aranız'daki konusmaları bilemem fakat sana senin hakkında kısaca izlemlediğim birşeyi söylüyeyim ,benim web tasarım konum'da yaklasık 15 kişiyle sorunsuz ticaretim oldu ,bundan sonrada inşallah sorunsuz devam edicez bir arkadaşla iş yaptım arkadaşda gayet memnun olduğunu yazmış konuma ,fakat sen ne hikmetse hazır materyal kullandıldığını yazmışsın ,doğrudur kullanılmışdır fakat müşterimin isteği doğrultusunda yapılmısdır yoksa bende hazır materyal kullanma yanlısı değilim zaten bunu konumdaki referanslarım'dan görebilirsin gel gelelim işin aslına gereksiz yazı yazmışsın senin niyetin belki konu baltalamak değil ama bir nevi o konuma düşüyodu o yazın o yüzden sende biraz karşındakine davranışlarına dikkat edersen bence olumsuz olaylar'dan bir nebze uzakda kalabilirsin ,hayırlı işler dilerim...
Haklısınız,anlayışınız için teşekkür ederim amacım konunuzu baltalamak değildi tabiki gördüm orada birsürü kişi güzel çalışmalar,güvenilir arkadaş vs gibi cümleler gördüm ve bende belirtmemişsiniz o yüzden dedim yani yanlış bir amaçla yaptıysam yani öyle anladıysanız özür dilerim.

tdemirtas adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
neyse, yanlış okumuşum herhalde euble aralarındaki samimiyetten söylemiştir.
abi bilmiyorum belkide ama iş yaparkenki tavırlarını beğenmedim.