UcretsizVideo adlı kişiyle bir işimiz oldu fakat çok agrasif davrandığı için pek anlaşamadık.Her neyse yaptık işimizi en son bi yerde anlaştık verdim headeri ödemeyi aldım msnde şunu yazıp kayboldu :




bişey bulamıyorum artık ben ne diyeyim eüb abi saolsun bana iş yollamış.
Memnun kalmamış kişi anladık ama uygun bir dille söylemeyide bilmiyor
birde kalkmış bana işten önce büyüklerine saygılı olmanı beklerdim vs. vs.
gibi sözler ediyor.Ne diyim bu adamla iş yapacak insalara ALLAH sabır versin.

İyi günler.