
Teşekkürler.
Garanti olmasını istememin sebebi v1 botları patlamışta

oyüzden demiştim.
Bir an önce çıksa keşke

Meraktan çatlayacağım.
Evet bildiğiniz üzere v1'de botlara garanti vermemiştik bu versiyon için belli bir
karar mevcut değil şuan. Zaten her bölümde 1den fazla bot olacağı için
uzun bir süre idare edecektir.
offff offffffffffffff ciksada gorsek alsak

)). bizlere bunu niye yapiyorsun, meraktan catlicam
İlginiz ve alakanız için çok teşekkürler,
Bu kadar erken duyurmamızın sebebi sizlerin yorumları, istekleri doğrultusunda haraket etmek.
Bizde merakla bekliyoruz çıkışını.