kralburda adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Teşekkürler.

Garanti olmasını istememin sebebi v1 botları patlamışta oyüzden demiştim.

Bir an önce çıksa keşke
Meraktan çatlayacağım.
Evet bildiğiniz üzere v1'de botlara garanti vermemiştik bu versiyon için belli bir
karar mevcut değil şuan. Zaten her bölümde 1den fazla bot olacağı için
uzun bir süre idare edecektir.

nullsoft adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
offff offffffffffffff ciksada gorsek alsak )). bizlere bunu niye yapiyorsun, meraktan catlicam
İlginiz ve alakanız için çok teşekkürler,

Bu kadar erken duyurmamızın sebebi sizlerin yorumları, istekleri doğrultusunda haraket etmek.

Bizde merakla bekliyoruz çıkışını.