Şu an için ekran kartının önemi yok.
Ancak bir çok uygulama GPU 'nun gücünü kullanmak için çalışmalarını hızlandırmış durumda. Örneğin ie9 'da gpgpu desteği ile gelecek.
Benzer şekilde serverlar da gpu 'nun nimetlerini kullanacak. Ben bu çalışmaların iis için yapıldığı duymuştum. Ancak gelecek neler gösterecek hep birlikte göreceğiz.