Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
Yakın çevrem düşünüyor bu tarz birşeyler. Kurumsallaşıp, alışveriş sitesi altında ürün satmayı planlıyorlar.
Öncelikle merak ettiğim bu sistem nasıl işliyor??
- Ürünü alıp, deponda stoklamak mı mantıklı
- Çeşitli mağazalarla, satıcılarla anlaşıp komisyon karşılığı çalışmak mı?
Ya da firmayı açıp çeşitli kategorilerde web sitesi yayınlamayı istiyorlar.
---
Benim ise aklımda reklam ağı var. Ama bilgim yok tabi bu konuda, adtech vb gibi bir sistemi az bir maliyetle yapsak kazanırmıyız, ya da az bir bütçeyle bu işe girebilirmi.