Olurmu irfan bey fikirleriniz bizim için çok değerli lütfen çekinmeyin bu konuda, soru ve görüşlerinizide cevaplayım hemen;
+ Sef konusunda inanılmaz bir esneklik sunulacak subdomain konusu
şuan karar aşamasında olması muhtemel.
+ Tasarım tamamen bizim tarafımızdan yapılıyor herhangi bir sitenin
karışımı olmıyacak ama bahsettiğiniz siteler kadar profesyonel olacak.
+ Her bölüme 1'den fazla bot koymayı planlıyoruz ama garanti konusunda
şuan net birşey söyleyemiyorum.
+ Dosya paylaşım'ın site yöneticisi için sıkıntılı olacağını düşünüyoruz, çünkü
kullanıcılar bir çok illegal dosya paylaşabilir ve sistem büyüdüğünde bunun
moderasyon çok zor olur. Ama kullanıcılar bu sistem aktif olabilecekler, kendi
profillerini oluşturabilecekler arkadaş edinebilecekler ve servislere içerik
ekleyebilecekler.
+ Bizim sistemimiz olmayan bir sistem üzerinden böyle bir servis koymayı
uygun görmüyoruz, biz her servisi kendimiz tasarlıyor ve kodluyoruz.
Ancak üyelerin blog yazıları gönderebileceği bir bölüm olacak.
+ Forum entegre özelliği olmıyacak ancak kendi içinde portalz'ye ait bir
forum betiği olacak. İlerde belki güncellemeler ile böyle bir özellik eklenebilir
tamamen üstünü kapatmayalım.
+ E-Kart ile ilgili şuan netleşmiş bir karar yok değerlendirmeye alıcaz.
+ E-Posta dağıtımı bir servisten ziyade hosting ile ilgili bir durumada giriyor.
Biz sistemi orta boylu standart özelliklerde olan bir hosting için uygun
halde yapıyoruz.Müşteri isteği üzerine ilerde geliştirilebilir.
+ Sohbet için aklımızda bir kaç düşünce var netleştiğinde size duyurmamız
daha uygun olur.
++ Hiç birşey hayalle sınırlı kalmayacak yıllardır herkezin hayal ettiği bir
sistem geliştiriyoruz. Umarız göz kamaştıran bir sistem olacak.
İlginiz ve düşünceleriniz için çok teşekkürler.
Saygılarımızla
ZED Yazılım

Teşekkürler.
Garanti olmasını istememin sebebi v1 botları patlamışta

oyüzden demiştim.
Bir an önce çıksa keşke

Meraktan çatlayacağım.