Hayırlısı olsun. bu günlerde acayip kısmetim açıldı. nazar deymesin. nereye gitsem ucuz ve en iyi şeleri alıyorum.

Geçtiğimiz günlerde fotoraf makinesi aldım. %70indirime geldim. Ayıptır söylemesi bir minibüs alıyorum hayırlısı ile o da beklediğim fiyatın altında maliyet oldu.

şimdi dgn ile çalışmaya başlayacağız hayırlısı ile onda da uygun fiyat.
( en ucuzu değil ancak artık en ucuz hizmeti istemiyorum. bu çok şey kaybettiriyor )

Son 3-5 ayda herşey güzel gelişiyor.