fiyatı biraz daha uygun olsaydı ben alabilirdim daha önce konu açmıştım

https://www.r10.net/alisveris-bolumu/...inacaktir.html bulamamıştım sende var ama fiyatı bana çok geliyo eğer satamazsan uygun bişeler yaparsan alabilirim