Detayshell ile 2 aydır çalışıyorum. Herhangi bir sorunumuz olmadı. Haftalık yedek alıyorlar ve çok güzel birşey. Harun bey arkadaşımız kişilik ve düşünce olarakta çok iyi. Kimsenin emeğinin boşa gitmesini istemiyor ve hakkını veriyor. Gözünüz kapalı çalışabilirsiniz.