Co-location için hazırlanacak kasalarda ekran kartının önemi var mı?
Varsa neler? Neden ekran gerekli?
Gerekli ise ne kadarlık bir kart gerekir.. (aşağıdaki listedeki eah4650 120 tl lik bir kart)
Asus P7P55D EVO/DDR3 2133 GL+1394+RAI+16X*3 1156p
Intel Core i7 860 2.80 GHz 8MB 4.8GT/Sec Lga 1156
OCZ Platinum XTC 2 GB 2000 MHz DDR3 RAM CL9 X 2 = 4GB
Cooler Master Elite RC-331 KKPB 460W ATX Kasa Siyah
WD 1 TB 7200 RPM 32MB SATA2 (Caviar Black) X 2 = 2TB
Asus VGA EAH4650/DI 512 MB 128Bit DDR2 HDMI 16X
Ayrıca bir web alanında verilen trafik;
Datacenter ın verdiği "10 Mbps Sınırsız" pakette kullanılan "sınırsız" ifadesimidir?
Yani 2TB lık hdd mizden vereceğimiz 1GB lık alana trafiği nasıl sağlarız..