Geçmiş konuyu biraz hortlatmak gibi olcak ama adsense benimde sitemi çok kasıyor. Sitemin üst tarafında olduğu için sitenin yarısı çok geç açılıyor. Herhangi yapabilceğim birşey yok mu?
kasma sebebi reklamın flash olduğundan . reklamın hareketi durunca kasmada duruyor