teknoservers, teknoservers, teknoservers... 2 haftadır teknoservers kullanıcısıyım. Vps'den soğudum ne yalan söyleyim. memnun olan arkadaşlara msnim :
tahirhasan@msn.com nasıl becerebiliyolar ve gördükleri performansı bende görmek isterim.
not : Konuyu baltalamak değil niyetim zaten satışlar bitmiş de. Bunları herkesin bilmesi lazım. Size tavsiyem 2 gün deneme süresi almadan sakın ha sakın vps almayın.