yazilimchi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
ben forumda yanlız biriyim bana size yapmak istediğini yaptı konuya "kandırıldım" ın k sini demeden 40 tane arkadaşı üşüştü konuya suçlu ben oldum yaptığım iş kötü imiş 7 yıllık eğitimimle nasıl bir yazılım yapabileceğimi aklı almaz benden ne istedi ise onu yaptım aynı şekilde baktı beğendi sonradan vaz gecti

mine
yazdığınız scriptin teslim ettiğiniz şekli mevcut buraya koyarsam neyin ney olduğu açığa çıkar fena bozulursunuz ben size bir şey anlatamaacağımı anladım, sadece muhttap olmak istemiyorum, bir kaç kafadar bir araya gelmiş sizde ortamı buldugunuz için kendinizi haklı çıkarmaya çalışmışsınız ama görünen köy klavuz istemez.