Merhaba Arkadaşlar,
Bir script yaparken benim çalışma şeklim kendi siteme siteyi tamamen yüklüyorum. müşterinin tüm detayları ile çalışmasını sağlıyorum. ondan sonra müşteri ok dedi ise ücretimi alıp kodları veriyorum.
Şimdi ödeme yine birine script yapıyorum. bu forumdan bir kişi. Ancak kodları istiyor. kendisi az aşağıda başkasıyla da takıştı.
Ben kodları incelesin diyorum. beyenmiyorsa ücret de istemiyorum. ama kodlarımı aldıktan sonra olmamış derse ben o kodları farklı bir tasarımla kullanıp kullanmayacağpını bilemem ki. admin penel ise tamamen apayrı. onu hiç izleyemem.
Kim haklı siz karan verin. eğer beni haklı görürseniz basacam - itrade.
sanırım yazilimchinin teslim ettiği scripti görmediniz yada taraf tutuyorsunuz pes doğrusu