Hocam bu yedek subaylıkta şöyle bir muhabbet dönüyor.Mühendis değilsen boşu boşuna girme sınava çıkma ihtimali çok çok az doğru mudur? Bana göre saçma canım bu memleketteki lisans eğitimi sadece tekniğemi odaklı.İktisat bilimlerinden tutun idari bilimlerine envayi çeşitte lisans dalları var.Mühendislere ayrıcalık neden olucakki...