Netbook bana göre çocuk işi yaa

Ne bileyim aldım en fazla 3-4 defa kullanmışımdır ki o da zoraki.Bir hevesle aldım duruyor kenarda.

Onu kullandığım zaman da büyük bir hasretle laptopuma koşuyordum

Notebook kullanıyorum ve netbook tavsiye etmiyorum