Arkadaşımda DELL mini var kırmızı renk tatlı bir şey fiyatıda uygun. bir gün test edeyim photoshop ve bir kaç programı çalıştırabilirse bende alırım demiştim. dün photoshopu kurdum açtım biraz düzenleme yaptım başka bir program daha yükleyip yeniden başlattım.. acıldı flash diskteki dosyaları masaüstüne bir klasör açıp oraya atayım dedm mantıkta klasörü oluşturdum klasör ortalıkta yoktu reset attım klasör ortaya çıktı.. bunu gördüm direk photoshopu sildim ve kararımı verdim netbook benim işime yaramaz dedim. gerisini siz düşünün...

Sizede notebook tavsiye ediyorum.
İşletim sistemli olmayıp freedos alın daha uygun oluyorlar.