Geçmiş konuyu biraz hortlatmak gibi olcak ama adsense benimde sitemi çok kasıyor. Sitemin üst tarafında olduğu için sitenin yarısı çok geç açılıyor. Herhangi yapabilceğim birşey yok mu?