Böyle iş olmaz. Paranın tamamını almadan kodları teslim etmemelisiniz.
Benim çalışma şeklim kodlamaya başlamadan önce 25% ödeme alırım. iş bittikten sonra tamamını aldıktan sonra kodları teslim ederim. Hatta bazı işlerde 100% ödemeyi geçerler çalışmaya başlamadan önce..
İlk zamanlarda peşinat almadan çalışıyordum. 2 / 3 tane büyük iş elimde kaldı..
Bu şekilde çalışırsanız başınız ağrır.. Mutlaka ödemenin tamamını aldıktan sonra teslim edin.