sakın ola ücretini almadan scriptin kaynak kodlarını vs vermeye kalkmayın şu zamanda en azından %25 veya %50 ücreti alıp çalışmak en mantıklısı aslında işi yaptırıp daha sonra ödemeyi 1 ay sonra veririm , 1 ay geçer diğer ay prim alacam yok şu oldu bu oldu derler bundan dolayı ön ödemenin bile riski olduktan sonra ücretini almadan sakın ola scriptinizin kaynak kodlarını vermeyin ...
İyi çalışmalar , kolay gelsin ...