EmreUnan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Konuyu meşgul ettiğim için özür dilerim fakat yanıtlama gereği hissettim.



Merhabalar Şahin Bey,
Bu yorumunuz kişiye özeldir, dolayısıyla şahsınız için geçerlidir. Sizin çevreniz, sizin dolaştığınız sokaklar ile diğer arkadaşların dolaştığı çevreler tabiiki farklıdır. Siz çevrenize hosting satıyorum dersiniz, çevreniz size "olum host mu tost mu nedir ben anlamam git adam gibi meslek edin" diyebilir. Halkımız hakkında da yorum yapmak isterdim ama siyasi olur gerek yok. Siz kendi doğru bildiğinize bakın Şahin Bey, bırakın halkı, toplumu, mahalleyi, dedeyi, nineyi. O zaman inanıyorum ki başarılı olacaksınızdır. Çok fazla alakasız yorum yaptığım için kusuruma bakmayın. Sizin alaka anlayışınıza göre bundan sonra yazdıklarıma dikkat edeceğim. İyi çalışmalar
Emre
Çok güzel bir yorum olmuş Emre bey elinize klavyenize sağlık bende sizin gibi bu işi çok ciddiye aldım şimdi ayrılmak zor geliyor._toprak_(mesut) sanada teşekkür ederim buradayım merak etme