Burada arkadaş devretme konusu açmış siz neyden bahsediyorsunuz.Ben Kenan'ı kardeşim gibi görüyorum internetten tanıştık kaç senedirde tanışıyoruz hiç bir yanlışını görmedim ve yukarı'da da dediğim gibi kardeşim olarak görüyorum ayrıca böyle ortaya bir laf koyup sonra rahatsızlık veriyorum diyemessiniz.Zamanın'da herkesin yanlışı oldu sizin hiç olmadı mı?Bu söylediklerinize kesinlikle katılmıyorum hiç bir yanlış yaptığınıda zannetmiyorum ben kefilim.
Sağolasın Oytun'um biz her zaman kardeşiz çünkü biz buna inandık bunu söyledik kimler ne derse desin bu işi yapmasamda hatta hç olmayacak olsamda kardeşliğimiz yeter ben senin ve diğer sevdiklerimin dostluğunu kazandıysam ne mutlu bana
Kerem hocam teşekkür ederim yorumunuz için..