Ben iki tane yazılım tavsiye edebilirim. Kendi bilgisayarınızdan attığınız maillerin
Hotmail junk a düşmemesi için öncelikle domain adresinizi hotmaile bildirmeniz gerekiyor. R10.net e yazmıştım.
Sitede arama yaparak nasıl kayıt edeceginizi ögrenebilirsiniz.
Hotmail domain kayıt işlemini yapmazsanız hiç bir yazılım yada kod hotmail inbox a mail atamaz.
Toplu mail gönderme yazılımlarına Bulk Mail programları deniliyor. Bu işi yapan ücretsiz ve kaliteli bir kaç yazılım var. Bunlardan ilki
GroupMail Free Edition
Diğeride :
Pimex Mail Express