NetSistem adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Öncelikle güveniniz teşekkür ederim, umarım herkez için hayırlısı olur. Bu gece linux/plesk ve windows sunucuların aktarım işlemlerini gerçekleştireceğiz. Bu süre zarfında yoğunluk olacağı için tüm müşterilerden telefon yerine siteye üye olup ticket sistemine ağırlık vermelerini rica ediyorum. Ki en kısa sürede siteleri aktif edebilelim. Saygılarımla...

Berk ÖZYATIK
Net-Sis.Com
Size güvenim sonsuzdur sizin hakkınızda kimin ne dediği benim düşüncelerimi değiştirmez işinizi iyi yaptığınızı bilmesem kalitenizin farkında olmasam abilerimi kardeşlerimi arkadaşlarımı kesinlikle size vermezdim lütfen onlara çok iyi bakın ben yine benimle görüşmek isteyenlerle konuşmaya devam edeceğim biliyorum artık kimseyle eskisi gibi yakın olamayacağım kaybım çok çok büyük ve duygusal bir konuşma yapmak isterdim ama sanıyorum kimse bu işlere benim kadar duygusal yaklaşmıyor ne diyeyim

yunusdogan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Sizin gibi birini bu kadar iyi niyetli bu kadar müşterileriyle ilgilenen birini kaybetmek beni üzüyor sölenen butun lafları kınıyorum kendisi kadar msuterilerle bire bir ilgilenen kimseyi gormedim tesekurrler
Çok teşekkür ederim yunus bey yorumunuz için dediğim gibi benimle konuşmak isteyenlerle kenantarhan1st@hotmail.com kişisel msn'imden yine görüşmek isterim sorununuz olursa yine dinlerim her türlü desteği bildiğim anladığım kadarı ile vermeye çalışırım biliyorum ki herşey para değil ben 3 Lirayada reseller sattım yarım günlük sigara param bile değil ama herşey para değil ... Mesela Berk bey'den daha yüksek teklifler yapanlarda oldu ama biliyorum ki dostarım arkadaşlarım yani mevcut müşterilerim madur olmayacak sorunsuz hizmet alacak bana bundan büyük servet yoktur..

mzf hocam teşekkür ederim..