Konu
Kabenin icinden görüntüler ve uydudan goruntusu
09-12-2009, 23:53:36
#10
FOX
Bu paragöz araplar güzelim Kabe'de orjinallikmi bıraktıki.Sağını solunu düzeltmeye kalktılar.Yıktılar, lüks yaşamın simgesi olsun diye, bi taraflarına çok iyi girecek otelller yaptılar.