Mine adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
iyide hocam görüntüyü nereye aktarıcaz, nasıl büyük bir alana vercez görüntüyü.
Ürünü kullanmadığım için pek fazla bilgim yok ama dediğim gibi projeksiyon sisteminin yanında bu sistemin adının lafı bile edilmez. Görüntüyü aktarırken zaten kayıp oluyor birde sizin istediğiniz gibi daha büyük bir alana yansıtıldığını düşününce kayıp daha fazla olacaktır. Yalnız görüntü daha büyük bir şekilde aktarılabiliyor mu ondan emin değilim işte..