"Prof.Özcan Köknel" kimdir nedir necidir yargılamak istemezdim ama böyle sorular sorup basitçe insanları yargılayanlar işte onlardan bi'şey olmaz.Anca böyle dandiri sorular ile gelecek planlaması yaptırırlar.Ordan geçen çoğu insan "kedi la-n bu nasıl çıktıysa insin" der baktılar 3 gün orda aç kaldı uğraşmazlar itfaiye çağırıp kurtarırlar.Daha mantığı yoktur.Ağaca çıkmayan şu merdiven koyan bu itfaiye çağıran öyle demekle insan değerlendirmesi yapılmaz.

Bu adam prof. olmuş ya r10'dan binlerce çıkar o zaman.