Saadettin bey hariç(geçmiş olsun tarzı bir yorum değil teşekkür gerektirmiyor) yorum yapan herkese çok teşekkür ediyorum gerçekten bu yorumlara çok ihtiyacım vardı

Tamam zaferim msn'den detayları yazarım sağolasın ilgin için.Bu arada meslek tartışmasna döndürmeyiniz konuyu ne olur msn'den yazışın insan içinde yapmayın rica ediyorum ..