Bu işe yeni başlayacaksan uzak dur derim ama yok illa yapacağım dersen benim eski siteyi alan arkadaş satışa çıkarmıştı bir ara siteyi. Ona bir sor derim.


adresi http://www.kontorlazim.com
kntr firmasının scripti vardı


Arkadaş neden uzak dur dersn diye PM atmış ben genele söyleyeyim.

** atı alan üsküdarı geçti büyük firmalar büyüdü, küçükler aracıdan başka birşey olamıyor.

** kar marjı düştü. evinde bilgisayar olan cebinde parası olan bir site açtı piyasa çakal kaynamaya başladı.

** hatlardan gönderim işi sıkılaştı buna bağlı olarak operatörler her yerden şıkıştırdı.

** nisan ayında başlaması muhtemel olan bir dakika olayı var hiçbbirşey netlik kazanamadı.

** yakın zamanda kontörlü hatların mazi olacağı konusunda çalışmalar var bu en büyük sorun...

Başka neden isteyen..