Bu işe yeni başlayacaksan uzak dur derim ama yok illa yapacağım dersen benim eski siteyi alan arkadaş satışa çıkarmıştı bir ara siteyi. Ona bir sor derim.
adresi
http://www.kontorlazim.com
kntr firmasının scripti vardı
Arkadaş neden uzak dur dersn diye PM atmış ben genele söyleyeyim.
** atı alan üsküdarı geçti büyük firmalar büyüdü, küçükler aracıdan başka birşey olamıyor.
** kar marjı düştü. evinde bilgisayar olan cebinde parası olan bir site açtı piyasa çakal kaynamaya başladı.
** hatlardan gönderim işi sıkılaştı buna bağlı olarak operatörler her yerden şıkıştırdı.
** nisan ayında başlaması muhtemel olan bir dakika olayı var hiçbbirşey netlik kazanamadı.
** yakın zamanda kontörlü hatların mazi olacağı konusunda çalışmalar var bu en büyük sorun...
Başka neden isteyen..