emre5519 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
arkadaslar 4.kez yazıyorum paylasım bitti ama bazı arkadasları kırmamak için yolladım artık yazmayalım

siteler çöp olduktan sonra kimseye bir fayda sağlamaz.

konu kilit..
https://www.r10.net/1059969307-post1.html

Hocam buraya yazmalısınız