mzf adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Linux tabanlı düşünüyorsanız, HyperVM rahatlıkla kullanabilirsiniz.5 Account 'a kadar bir ödeme yapmanıza gerek yok sonrası 0.5 $ idi.Kullanıcılarınıza da gayet kullanışlı bir panel verebilirsiniz.
Artık ücretsiz