@Hakikat ile dün görüştük Bu konu hakkında değil ama CD hakkında.PHP bölümündeki bir tartışma vardı ondan dolayı görüştük.Bu cdler için Dini açıdan Uygun bulmadığımı ben dahil bazı arkadaşlar belirttik.bazılarıda karşı yönde görüş bildirdiler.Şunu sölemek istiyorum Bu cdlerin lisansı yok istese bir kişi "tabi Şerefsiz olması lazım o kişinin" Kopyalayıp satar.Pm olarakta bu şekilde bir yorum belirtti @Hakikat.Ama arkadaş kopyalamıyor bence satışta bir illegallik yok İyi satışlar hocam.