Evet yine makro yine bir uyduruk mesaj. Almanyaymış arkadaşıymış neden Netdirekt Türkiye'de verimerkezi açacakmış.
Güya donanım toplatıp sizden alan Hostcini size yeni aletleri artık ortak olduğumuz Netdirekt verimerkezimize gönderin lütfen demedi mi size