Arkadaşlar tekrar söylüyorum.Link kodunu ordaki yorum boşluğuna yapıştırırsanız linkiniz olmaz o sitede.Konu başını okuyun nasıl ekleneceği yazıyor.
+ Çok teşekkürler şimdiden çöplüğe döndü site

. O kadar kişi link eklemiş 4 kişi teşekkür etmiş gerçekten ilginç.Emeğe saygı